Важное объявление!
У Нас Все раздачи мультитрекерные, при нуле пиров в релизах, можете смело вставать на закачку!
 
Автор Сообщение

HUNTER

Стаж:
4 года 4 месяца
Сообщений:
56755

Репутация: 101

[+] [-]
Вне форума [Профиль] [ЛС]

Telepath Tactics
Год выпуска: 2015
Жанр: Ролевая игра, Пошаговая, Тактическая
Разработчик: Sinister Design
Издательство: Sinister Design
Платформа: PC
Версия: 1.035
Тип издания: Лицензия
Язык интерфейса: английский
Язык озвучки: отсутствует/не требуется
Таблэтка: Не требуется
Системные требования:
Windows XP / Vista / 7 / 8,
Processor:1.4 GHz
Memory: 1 GB RAM,
Hard drive: 200 MB hard disk space
Описание:
Telepath Tactics - это приключенческая ролевая стратегия в духе классических jRPG вроде Fire Emblem или Disgaea, где игроки путешествуют по стимпанковской вселенной, собирая собственный уникальный отряд, исследуя мир и сражаясь с многочисленными врагами.

Порядок установки

1. Установить setup_telepath_tactics_2.10.0.12.exe
2. Играть

Скриншоты

Changelog

Telepath Tactics v. 1.035 Patch
Hey folks! I got a bunch of bug reports after the last patch, so I cooked up some quick fixes. The changes:
fixed a bug in which certain newly recruited characters (ones who weren’t under your control in a previous battle) would not show up in the Reserve Supplies screen during deployment.
fixed portraits not appearing in the detailed info screen when right-clicking deployment tiles.
fixed portraits not appearing in the reserve supplies screen.
recoded the function for generating the common inventory screen so it loads your characters in roster order rather than in order of appearance in the save file.
updated the code for saving changes to the common inventory so as to prevent unintentional array coupling.
fixed the properties for a few chasm tiles that the game was erroneously treating as regular dirt ground tiles.
fixed another bug that was preventing tags reducing the cost and range improvements for promoted character attacks from affixing properly.
fixed a bug in which the game would not load Header.png from custom campaign directories.
you can now include custom sound effects within a custom campaign folder: stick each one in the subdirectory Data/Sounds, just as if it were an asset in the install directory.
put in a procedure to have the game dynamically check for sound files before it tries to play them, thus preventing errors where the game freezes due to attempts at playing a nonexistent sound file.
added documentation for how to package up a custom campaign to the game manual.

_________________
Показать сообщения:    

Текущее время: Сегодня 14:35

Часовой пояс: GMT



Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы к сообщениям
Вы не можете скачивать файлы