Важное объявление!
У Нас Все раздачи мультитрекерные, при нуле пиров в релизах, можете смело вставать на закачку!
Автор Сообщение


4 года 3 месяца

Репутация: 101

[+] [-]
Вне форума [Профиль] [ЛС]

Год выпуска: 2014
Жанр: Racing / Simulator / 3D
Разработчик: Slightly Mad Studios
Издательство: Bandai Namco Games
Платформа: PC
Версия: Build 832
Тип издания: Неофициальный
Язык интерфейса: Русский
Язык озвучки: английский
Таблэтка: Полная Ali213
Системные требования:
Операционная система: Windows 7 or Windows 8
Процессор: Intel Core 2 Quad Q8400 2,66 Ghz or Intel Core i7 3700
Оперативная память: 4GB or 8GB
Место на жестком диске: 16GB
Звуковое устройство: DirectX Compatible soundcard
Видеокарта: NVIDIA GeForce GTX 260 or NVIDIA GeForce GT 600 Series
Project CARS это самая достоверная, красивая, напряженная и технически продвинутая гоночная игра на планете.
Создайте гонщика, выберите понравившуюся серию из множества автоспортивных дисциплин и
включайте повышенную передачу чтобы достичь одной из Исторических Целей и войти в Зал Славы.
Испытайте свои навыки в многопользовательских заездах в рамках полноценных гоночных уик-эндов,
побейте рекорды, установленные другими игроками или примите участие в постоянно обновляемых состязаниях сообщества.
Имея за пазухой графический и физический движок мирового уровня, революционную систему динамической смены суток и погоды,
возможность тонкой настройки машины и полноценные пит-стопы, Project CARS вынуждает своих конкурентов глотать пыль далеко позади.
Доп. информация:
Финальная версия игры выйдет в марте 2015 года!!! Идет разработка игры ,это только один из последних билдов.
При запуске может вылезти сообщение система windows защитила ваш компьютер , нажимаем подробнее , выполнить в любом случае. Игра УСТАНОВЛЕНА

Changelog общедоступной версии

Build 832 (20/10/14) 594.9 MB
* PS4: Clear render target pointers.
* XB1: Simplified joining new user flow.
* XB1: Added code to automatically leave the user from any non-active online sessions they might still be part of at boot time.
* DX9: Align SSAO with DX11
* Fix for cutscene flickering bug
* Fix for shadow glitch in phase 2.
* Changed order of phase 2 to occur after shadow task.
* Lighting balancing on gravel and grass particle effects.
* Cockpit camera centered horizontaly with steeringwheel
* Showroom Cameras: Wide/medium/close/extreme close-up (x10/8/8/ Cool
* Localised player grid positions
* Fixed missing dirt screen data loading
* Minimap coloring for previous and next participant
* Photo page code pass: Missing Focals lengths and Blur intensity
* Metric thread fixup, when only 1 low priority tick is requested to be registered.
* Added photo filter mapping to photo page, uses HRDF fiel to set details and text ID
* More fixups surrounding the relationship between AI lap time generation, and metric calculations.
* Fixed a core issue which led metrics to be registered multiple times, causing inconsistencies with the monitoring storage & retrieval
* Added mirror control to Graphics Config so that it is possible to have it on or off in game for performance reasons. Also added AppLink ready for integration into GUI.
* Achievement fixes: Eastdown & Down (WMD-2241), Consistency Is King (WMD-2020), Mailbox full (WMD-1904), Pristine Paintwork (WMD-1902), Sunday Driver(WMD-1809), Chewie, Do You Smell Somethin (WMD-1664) ... NOTE: make sure units are set to metric when comparing against HUD!
* Added LODX hand for Oli Webb and Hamilton
* Fixed correct play of animations for 32 bit platforms
* Drivers GT and F1: Updated class with only HELMET and OUTFIT
* Drivers: Updated driver textures to match new hand UVs + minor tweaks
* Pitcrew: Chiefmechanic L/R: added trigger to act as start for ..move_pit_origin.. of pitcrew
* Pitcrew: Fixed skin in head and eyes meshes. Tweaked modifiers in stuck to be displayed properly.
* Career Motorsport Teams: Cleaned out redundant Endurance team files.
* Career Motorsport Teams: GT4, GT5 - All teams configured, matching liveries to teams, spread across series.
* Formula C: Fixed a mistake in fuel consumption rate
* Vehicle control value is cleared on deinitialisation.
* Locally cached player participant slot helper value is updated when race mode is changed.
* Player control flag of participant manager is updated when player participant is restarted.
* McLaren P1: Collision model update
* McLaren F1: Collision model update
* Mercedes 190E DTM: Collision model update
* Audi R8 LMS Ultra: Several approval fixes. Added wood piece and updated Carbon seat, added Signals and panels, updated R8 logo and tank inlet color, updated engine, updated signals, panels and seat updated. updated R8 logo and tank inlet color.
* Mount Panorama: Road UV2 adjusted
* Besos: Tweaked texture saturation levels
* Silverstone: Vertex painted all tarmac surfaces for puddle reflection mapping as appropriate
* Snetterton: New kerbs, terrain updates, overlays, road materials, tyrewalls, armco, viewer placement tweaks
* Wisconsin Raceway: Added grass skids, fixed lodding of terrain, removed a bunch of xtrees behind tree wall, added dirt edges next to kerbs
* Azure Circuit: Files for new streetsigns, thumbs for new streetsigns, textures for new streetsigns, fixed position of tunnel rain blocker in Azure circuit
Known issues:
- Replays: Working but sometimes you can't watch saved replays plus other issues
- Speed sensitive camera option is missing from UI
- None of the debug tools (F1, Ctrl+F, Ctrl+I, tweakit, etc etc) are available unless you use -gold command line (but by using -gold you get assert popups again )
- If you want to run x86 Gold, run the pCARSGld.exe directly - DO NOT RENAME FILES!
- Cloud flickering/popping across tracks, issue has been identified and will be solved.


Показать сообщения:    

Текущее время: Сегодня 20:50

Часовой пояс: GMT

Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы к сообщениям
Вы не можете скачивать файлы