Важное объявление!
У Нас Все раздачи мультитрекерные, при нуле пиров в релизах, можете смело вставать на закачку!
 
Автор Сообщение

HUNTER

Стаж:
4 года 4 месяца
Сообщений:
56772

Репутация: 101

[+] [-]
Вне форума [Профиль] [ЛС]

SketchUp Rendering Using V-Ray 2
Год выпуска: 2015
Производитель: Lynda
Сайт производителя: lynda.com
Автор: Brian Bradley
Продолжительность: 3:10
Тип раздаваемого материала: Видеоклипы
Язык: Английский
Описание: V-Ray is a very popular and high-quality third-party renderer for SketchUp. With V-Ray, you can add naturalistic lighting, cameras, reflections, and diffuse materials to your SketchUp models and scenes. This course will use a single arch viz scene (an architectural visualization with interior and exterior elements) to demonstrate all of these options. Author Brian Bradley covers all of the V-Ray light types (from Sun and Sky to Sphere), irradiance mapping, physical cameras, materials, and V-Ray quality controls. By the end of the course, you'll know how to use V-Ray features to make your SketchUp models look their very best.
С V-Ray-это очень популярный и высококачественный сторонний рендер для sketchup. С помощью V-Ray, то вы можете добавить натуралистического освещения, камеры, отражения и диффузного материалов для Вашей модели sketchup и сцен. Этот курс будет использовать единый свод звп сцены (архитектурная визуализация интерьера и элементов экстерьера), чтобы продемонстрировать все эти варианты. Автор Брайан Брэдли охватывает с V-луч света типов (от Солнца и неба на сферу), сопоставление интенсивности излучения, физические камеры, материалы и V-Ray качестве контроля. По окончании курса, Вы будете знать, как использовать V-Ray в функции, чтобы сделать ваши модели sketchup выглядели наилучшим образом.

Содержание

Introduction
Welcome
Using the exercise files
What you should know before watching this course
A word about HDRIs
1. Introduction to V-Ray
Locating V-Ray tools and features in the UI: Part 1
Locating V-Ray tools and features in the UI: Part 2
Understanding the linear workflow option
Using the RT Engine
V-Ray frame buffer overview
VFB history controls
Understanding subdivs
2. Lighting the Place Up
Creating natural daylight with V-Ray Sun and Sky
V-Ray Omni Light
V-Ray Rectangle Light
V-Ray Spot Light
V-Ray Dome Light
V-Ray Sphere Light
V-Ray IES Light
Using image-based lighting
3. Bouncing Our Light Around
Working with irradiance mapping: Part 1
Working with irradiance mapping: Part 2
Creating a light cache solution
Using brute force
4. Working with the Physical Camera
Overview of the V-Ray Physical Camera
Understanding the exposure controls
Handling perspective correction
Setting up a depth of field effect
5. It's a Material World
Introduction to V-Ray-specific materials: Part 1
Introduction to V-Ray-specific materials: Part 2
Creating diffuse surfaces
Adding reflectivity to the floor
Creating the glazing
Adding a colored glass
V-Ray Express presets
6. The Quality Control Department
Using fixed rate sampling
Working with the Adaptive DMC engine
Controlling the Adaptive Subdivision sampler
The "universal" settings approach
Color mapping controls
Working with displacement
Creating occlusion effects
V-Ray proxies
Conclusion
What's next?
Файлы примеров: присутствуют
Формат видео: MP4
Видео: AVC, 1280x720, 16:9, 15fps, 364kbps
Аудио: AAC, 48kHz, 128kbps, stereo

Скриншоты


_________________
Показать сообщения:    

Текущее время: Сегодня 07:05

Часовой пояс: GMT



Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы к сообщениям
Вы не можете скачивать файлы