Важное объявление!
У Нас Все раздачи мультитрекерные, при нуле пиров в релизах, можете смело вставать на закачку!
 
Автор Сообщение

HUNTER

Стаж:
4 года 4 месяца
Сообщений:
56719

Репутация: 101

[+] [-]
Вне форума [Профиль] [ЛС]

Persuasive UX: The Power of Self-Image
Год выпуска: 2014
Производитель: Lynda
Сайт производителя: lynda.com
Автор: Chris Nodder
Продолжительность: 0:22
Тип раздаваемого материала: Видеоклипы
Язык: Английский
Описание: Marketing departments often appeal to our sense of identity—who we want to be and how we want to be seen. You see the power of self-image used in advertisements for fashionable clothes, luxury cars, and the latest technology. These ads all capitalize on the same themes: aspiration, status, and self-esteem.
Companies create desire by implying their products will make us happier and more popular, like the celebrities that promote them. And while you might not be able to hire an athlete or movie star for your next campaign, you too can tap into self-image with the right persuasive design techniques. Chris Nodder leads you through this fascinating aspect of user experience in this installment of Persuasive UX.

Содержание

Introduction
Welcome
1. Using Self-Image for Persuasion
Self-esteem, aspiration, and status differences
Cognitive dissonance
The Dunning-Kruger effect
How far should you take your persuasive design?
Файлы примеров: не предусмотрены
Формат видео: MP4
Видео: AVC, 1280x720, 16:9, 29.97fps, 1127kbps
Аудио: AAC, 44.1kHz, 160kbps, stereo

Скриншоты


_________________
Показать сообщения:    

Текущее время: Сегодня 22:33

Часовой пояс: GMT



Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы к сообщениям
Вы не можете скачивать файлы