[Lynda.com] Creating Mobile Games With Unity [2014, ENG] :: Ивановский Торрент трекер
Важное объявление!
У Нас Все раздачи мультитрекерные, при нуле пиров в релизах, можете смело вставать на закачку!
Статистика раздачи
Размер:     |    Зарегистрирован:     |    Скачан:     |   
Нет
 
     
 
 
Автор Сообщение

HUNTER

Стаж:
4 года 11 месяцев
Сообщений:
66090

Репутация: 101

[+] [-]
Вне форума [Профиль] [ЛС]

Creating Mobile Games With Unity
Год выпуска: 2014
Производитель: Lynda
Сайт производителя: lynda.com
Автор: Kelley Hecker
Продолжительность: 1:12
Тип раздаваемого материала: Видеоклипы
Язык: Английский
Описание: Developing mobile games in Unity takes a different skill set than building desktop or console games. You have to take screen resolution, special inputs like touches and accelerometer data, and performance into account. This course shows you how to meet these challenges and optimize your game development workflow specifically for mobile. Author Kelley Hecker explains how to set up the development environment to deploy to iOS and Android devices, access inputs from the device, and design user interfaces to work with multiple resolutions. Plus, learn how to debug a game while it's running on a device, and optimize your games to get faster, smoother performance.
Создание мобильных игр на Unity.

Содержание

Introduction
Welcome
What you should know before watching this course
Using the exercise files
1. Building to a Mobile Device
Setting up your iOS Developer account and Xcode
Installing the Android SDK
Universal mobile build settings
Building to an iOS device
Building to an Android device
2. Accessing Mobile Inputs
Accessing touches
Responding to tap events
Implementing a pan gesture
Responding to pan events
Accessing the accelerometer
3. Creating User Interfaces (UIs) for Multiple Resolutions
GUI packages on the Asset Store
Creating your sprite atlas
Setting up your UI
Using anchors
Integrating the UI with gameplay
Swapping between SD and HD atlases
4. Debugging
Printing debug logs
Reading console output on iOS
Reading console output on Android
5. Optimizing Performance
Considerations on mobile
Checking the size of your assets
Reducing texture size
Profiling in Unity
Conclusion
Next steps
Файлы примеров: присутствуют
Формат видео: MP4
Видео: AVC, 1280x720, 16:9, 15fps, 177kbps
Аудио: AAC, 48kHz, 128kbps, stereo

Скриншоты


_________________
Показать сообщения:    

Текущее время: Сегодня 00:13

Часовой пояс: GMT



Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы к сообщениям
Вы не можете скачивать файлы