Важное объявление!
У Нас Все раздачи мультитрекерные, при нуле пиров в релизах, можете смело вставать на закачку!
 
Автор Сообщение

HUNTER

Стаж:
4 года 8 месяцев
Сообщений:
62116

Репутация: 101

[+] [-]
Вне форума [Профиль] [ЛС]

Hand-Drawn Animation in Flash
Год выпуска: 2014
Производитель: Lynda
Сайт производителя: www.lynda.com/Flash-Professional-tutorials/Hand-Drawn-Animation-Flash/158768-2.html
Автор: Dermot O' Connor
Продолжительность: 2h 54m
Тип раздаваемого материала: Видеоурок
Язык: Английский
Описание: Глядя на богатой , более динамичный вид для вашего флэш- анимации? Ручной обращается анимацияальтернатива строгой техники символа на основе , которая сочетает в себе раскованность линии чертежа с эффективностью Flash- функций, таких как промежуточных кадров . Дермот О ' Коннор вводит эту технику , начиная с тем, как создавать эскизы и создают тесты , уточнить сроки и заблокировать ключевые кадры . Он показывает , как добавить пробоя рисунки , чтобы сгладить анимацию и добавитьв - посредников , которые заканчивают «традиционной» внешний вид. Заключительные главы посвящены очистки и пару гибридных подходов : один с использованием рисованной в промежутке между кадрами для перехода сложный характер поворот в Flash, а другой воспользовавшись Timewarp эффекта в After Effects , чтобы изменять момент зажигания анимации .

Содержание

Introduction
2m 8s
Welcome
41s
Using the exercise files
27s
What you should know before watching this course
1m 0s
1. Flash Setup
5m 51s
Recognizing the Flash style
4m 2s
Customizing Flash for a hand-drawn workflow
1m 49s
2. Planning the Scene
20m 47s
Creating thumbnails
5m 46s
Creating rough keys and pose tests
3m 8s
Plotting head arcs
4m 24s
Fixing timing charts
4m 36s
Plotting arm arcs
2m 53s
3. Animating the Scene
36m 36s
Creating tie-downs of the keys
9m 16s
Adding the secondary keys
3m 59s
Challenge: Clean up the final keyframe
51s
Solution: Clean up the final keyframe
1m 21s
Symbolizing body parts
4m 39s
Setting up the light table
7m 14s
Creating loose breakdowns
5m 6s
Cutting or adding frames
4m 10s
4. Drawing the In-Betweens
16m 6s
Tying down the breakdown drawings
3m 10s
Using the shift-and-trace trick to control volumes
5m 21s
Creating the in-betweens
4m 19s
Adding a final breakdown
3m 16s
5. Coloring and Final Touches
14m 45s
Coloring the character
4m 55s
Fine-tuning the colors
5m 22s
Retiming the animation
4m 28s
6. Cleanup
54m 56s
Demonstrating an acting scene
3m 31s
Breaking a frame into a rig
6m 53s
Rigging a head and dialog
5m 2s
Comparing cleanup styles
4m 13s
Cleaning up a keyframe
7m 52s
Fixing animation in cleanup
3m 19s
Cleaning up the Flash rig
3m 36s
Cleaning up the breakdowns
6m 45s
Cleaning up the in-betweens
4m 46s
Coloring the keys
2m 48s
Fine-tuning the scene
2m 37s
Comparing line treatments
3m 34s
7. Hybrid Approach
19m 19s
Drawing a difficult transition
7m 25s
Creating the tie-downs using the hybrid method
6m 37s
Retiming with Timewarp in After Effects
5m 17s
Conclusion
1m 16s
Next steps
1m 16s
Файлы примеров: отсутствуют
Формат видео: MP4
Видео: AVC, 1280x720, 16:9, 30.000 fps, ~ 1359 Kbps
Аудио: AAC, 48.0 KHz, ~ 96.0 Kbps, 2 channels

Скриншоты

Описание на английском языке

Looking for a richer, more dynamic look for your Flash-based animation? Hand-drawn animation is an alternative to a strict symbol-based technique, which combines the looseness of line drawing with the efficiency of Flash features like tweening. Dermot O' Connor introduces this technique, starting with how to create thumbnails and pose tests, refine your timing, and lock down keyframes. He shows how to add breakdown drawings to smooth out the animation and add the in-betweens that complete the "traditional" look and feel. The final chapters are dedicated to cleanup and a couple of hybrid approaches: one using hand-drawn in-between frames to transition a difficult character turn in Flash, and the other taking advantage of Timewarp effect in After Effects to retime an animation.
Topics include:
Creating thumbnails
Building rough keys and pose tests
Adding secondary keys
Symbolizing body parts
Creating loose breakdowns
Drawing in-betweens
Coloring the character
Cleaning up the animation

_________________
Показать сообщения:    

Текущее время: Сегодня 12:40

Часовой пояс: GMT



Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы к сообщениям
Вы не можете скачивать файлы
Наши партнеры: интернет магазин Ивановского трикотажа textilla.ru