Ивановский Торрент трекер
Яндекс.Погода
 

[Quote]
HUNTER

Vehicle Modeling for Production with James Schauf (2018)
Год выпуска: 2018
Производитель: gnomon
Сайт производителя: https://www.thegnomonworkshop.com/tutorials/vehicle-modeling-for-production
Автор: James Schauf
Продолжительность: 481 минута
Тип раздаваемого материала: Видеоурок
Язык: Английский
Описание: Description
In this workshop, James Schauf shares his workflow for modeling a Mad Max inspired hot rod. James begins by covering the importance of collecting reference images that will inspire and guide the design and modeling. With a well planned approach, he starts modeling a block-out that lays the foundation for all that is to come. While demonstrating a concentration on clean topology and modeling techniques used in production, James methodically walks through his workflow to help better your confidence in modeling. This workshop is not just for vehicle modeling, but offers you tips and tricks that can help increase your speed and quality while approaching any hard surface modeling project in Maya. Whether you are already working at a studio, or a student developing a portfolio, this title will help demystify what is often considered a key technical challenge for any production modeler to master; detailed hard surfaces with clean topology.
В этом семинаре Джеймс Шауф делится своим рабочим процессом для моделирования хотрода Mad Max. Джеймс начинает с рассмотрения важности сбора эталонных изображений, которые будут вдохновлять и руководствоваться дизайном и моделированием. С хорошо спланированным подходом он начинает моделировать кузов (капот), который закладывает основу для всего, что должно произойти. Показывая концентрацию на чистых топологиях и методах моделирования, используемых в производстве, Джеймс методично проходит свой рабочий процесс, чтобы помочь повысить вашу уверенность в моделировании. Этот семинар предназначен не только для моделирования автомобилей, но и предлагает вам советы и рекомендации, которые помогут повысить скорость и качество при приближении к любому проекту моделирования жестких поверхностей в Maya. Если вы уже работаете в студии или студент, разрабатывающий портфолио, этот заголовок поможет демистифицировать то, что часто считается ключевой технической задачей для любого модельного мастера производства; подробные жесткие поверхности с чистой топологией.

Содержание

00. Preview
01. Introduction
02. Blocking Out – Part 1
03. Blocking Out – Part 2
04. Blocking Out – Part 3
05. Blocking Out – Part 4
06. Blocking Out – Part 5
07. Tires
08. Rims – Part 1
09. Rims – Part 2
10. Inside Rims
11. Body – Part 1
12. Body – Part 2
13. Headlights
14. Turret
15. Turret Cradle
16. Turret Placement
17. Back Area Wrap Up
18. Hood Ornament
19. Conclusion
Файлы примеров: присутствуют
Формат видео: MP4
Видео: mp4, 1920x1080, 15fps, vbr 350-2700kbps
Аудио: mp3, 44khz, 128kbps, stereo

Скриншоты



Display posts:    

Current time is: 07-Jul 05:29

All times are UTC ± 0


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

!ATTENTION!
The site does not give electronic versions of products, and is engaged only in a collecting and cataloguing of the references sent and published at a forum by our readers. If you are the legal owner of any submitted material and do not wish that the reference to it was in our catalogue, contact us and we shall immediately remove her. Files for an exchange on tracker are given by users of a site, and the administration does not bear the responsibility for their maintenance. The request to not fill in the files protected by copyrights, and also files of the illegal maintenance!