Важное объявление!
У Нас Все раздачи мультитрекерные, при нуле пиров в релизах, можете смело вставать на закачку!
 
Автор Сообщение

HUNTER

Стаж:
4 года 4 месяца
Сообщений:
56733

Репутация: 101

[+] [-]
Вне форума [Профиль] [ЛС]

Production in Unreal Engine 4
Год выпуска: 2015
Производитель: FXPHD
Сайт производителя: https://www.fxphd.com/fxphd/courseDetails.php?idCourse=489
Автор: Jon Gress
Продолжительность: 05:30:00
Тип раздаваемого материала: Видеоурок
Язык: Английский
Описание: В наших предыдущих Нереальных курсах мы дали Вам введение кратчайшего пути UDK 3 Нереальная Среда разработки и некоторая ультрасовременная технология для того, как эта появляющаяся технология могла бы использоваться в будущем для предварительной визуализации и производства кинофильмов с живыми актерами. В этом курсе Джон Гресс помогает Вам делать следующий шаг, исследуя новые обновленные Нереальные 4 среды, UI, инструменты и улучшения потока операций и затем приводить все в действие их в реальном мире, ультрасовременном производстве. Вы доберетесь, чтобы видеть непосредственно негласно видеозапись того, как это производство застрелено, используя UE4 и одно из самых современных средств управления движением в мировой программе курса.

Содержание

Class 1: Getting to know your way around the new upgraded UE4 Interface and Toolset. New interface: Project Launcher, Unreal 4 Slate & Content Browser. New Blueprint visual scripting Editor and realistic open world creation
Class 2: New Surfacing Upgrades to UE4. Material editor & new material system features, new physically based shading and shading models such as Clear Coat & screen space subsurface scattering, plus new streaming video textures & HDR textures
Class 3: New Terrain, Landscaping and Foliage Updates to UE4. New landscape & terrain upgrades, realistic foliage lighting (two sided foliage shading model), and new foliage rendering for large worlds.
Class 4: New Lighting Upgrades to UE4. New realistic lighting features such as tube lights, static lighting from emissive materials and static lights on foliage. New ability to use thousands of dynamic lights per scene and advanced lighting features including: full scene HDR reflections, light map UV generation, distance field ambient occlusion and soft shadows and dynamic global illumination from heightfields
Class 5: New FX Upgrades in UE4. New post-process effects, cascade VFX & GPU particle simulation and collision, new Physics features including: Physics Asset To (PhAT), NVIDIA PhysX & NVIDIA Apex Clothing
Class 6: New Camera & Cinematics Upgrades in UE4. New matinee cinematics and camera animation system, new advanced features such as: high quality motion blur, temporal anti-aliasing and high quality DOF, new demo recording feature (network replay capture)
Class 7: New Project, Animation & AI Upgrades in UE4. New advanced templates, persona animation, humanoid rig and editing & retargeting systems. New Unreal Motion Graphics UI Designer
Class 8: New Upgraded Export Features in UE4. Paper2D plugin, mobile iOS & Android and VR preview, new export features including: faster packaging and cooking, Open EXR frame capture, HTML 5 and WEBGL support (windows)
Class 9: Pre-pro for UE4 Motion Control project.
Class 10: On-set production using cutting-edge Motion Control and UE4
Файлы примеров: не предусмотрены
Формат видео: MP4
Видео: MPEG4 Video (H264) 1440x900 24fps 3729kbps
Аудио: AAC 44100Hz mono 98kbps

Скриншоты


_________________
Показать сообщения:    

Текущее время: Сегодня 22:24

Часовой пояс: GMT



Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы к сообщениям
Вы не можете скачивать файлы